Anpassad sökning

söndag 26 oktober 2008

Livet är........




Livet är roligt helt underbart fantastiskt lärorikt..Jag Mamma 5 barn =Tjat (Plikten framför allt)... Idag har jag städat(hela huset), hängt tvätt och lagat mat mm Köttfärs biffar stekt potatis och champinjonsås gjort på grädde (NYTTIGT) nej men fan så gott....,
Har tagit hand om mina barn , Diskuterat mobil med äldsta sonen som tror jag är förmögen och kan köpa nya varje gång han slarvar bort sin..
Diskuterat Hockey med mellersta sonen som är sjuk och inte kunde vara med på matchen (gråt) och resultat hemsk mamma...
Diskuterat med 4 åriga sonen att man kan inte äta och leva på godis månd-sönd och man måste äta mat.
Minstingen i familjen 2 år och tror han är odödlig gymnast och klättrar och hoppar överallt.. en liiiiten aning aktiv..
Min tonnårs dotter behöver jag säga mera än att det varit helg.... Efter diverse samtal så tror jag hon har lyckas ta sig in i sitt KAOS till rum och lyckas städa upp lite så får vi hoppas det håller sig till i morgonbitti....





Vaknar röksugen bara för att under natten drömt om att jag ska sluta röka...... Hmmm!! Ordet röka e ett fånigt ord för något som är så förbjudet och farligt men helt förbannat gott....
Jag saknar dessa förbaskade cigg innan jag ens slutat... Att sluta med cigg är för mig en hel del planering hur jag ska ... börja sluta röka... fåningt... -Det e bara att bestämma sig säger alla... men hur fan bestämmer man sig då?? Hur får jag viljan att vilja bestämma mig att sluta röka...
Allt för mig är röka... Mat-Röka, Fest-Röka, Kaffe-Röka, Rast-Röka, Städa-Röka... röka röka röka.... I morgon ska jag....börja sluta röka...



Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)