Anpassad sökning

tisdag 28 april 2009

Det var ett tag sedan.......

Ett tag sedan jag skrev nu.. E förkyld idag och hemma från jobbet bara det ger ju en dåligt samvete men hostar och snörvlar och yr i skallen så jag är just nu ingen bra dagis fröken känns det som... Allt är lugnt just nu eller inte lugnt det händer just nu mycket men det är väl så det ska vara... Taimi bor fortfarande hemma men det är på G nu.. Dan har kommit in på Hotell och Turism (hurra!!) Anton ska börja Peter sven efter sommaren och nu kan han äntligen simma även ovanför vatten ytan... duktig kille...Ludwig fortsätter att vara lillgammal och är just nu väldigt klok och rolig i sina uttal. Hugo har man fått för sina synders skull... Vild och busig hitta på hyss hela tiden..ibland e han till salu.. och när jag gör något bra heter det.. Du är inte ful mamma... och när han är arg är jag ful och dum och han ska inte leka med mig mera.. Och det får jag höra många gånger då jag inte tillåter att han äter 20 glassar på en dag.. eller att han får inte ta mitt smink och leka med.. eller allt annat han bara VILL!!! Hmmm... sådan son sådan far heter det väl hahahah.
En skitig gosse efter att ha varit ute i solen och lekt hela dagen

Familjen Zimmergren var med och invigde sommarens fösta grillning och en kväll i uterummet...

Solen sken och Anton försökte få lite färg 

Pappa och Dotter myser

Vi tände brasan då kylan började komma eftersom den inte sög ut så bra fick vi sitta i dimman host host.....
Linda och jag löste världs problem och myste i värmen

Först på plats var ju klart Tim törstig som han var bjöds han på en kall go öl

Anton har varit på Taimis skola där han blev fotomodell för en dag Hon knäppte jätte fina och många foton som kommer dyka upp här lite då och då....
Att klättra är killarnas grej just nu och när jag tjatar att denna unge gossen ska gå ner så visar han sin tunga...Odåga... Moppsig som attans e han nu den lille...
Var i Helgen på Lalandia en underbar helg med familjen Fick resan av mor och far i julklapp tack snälla den var guld värd....Syrran och brorsan med familjer var med.... Och jag som älskar att fotografera glömde klart kameran.. jäklans....
Nu ska jag vila... puss och kram

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)