Anpassad sökning

söndag 12 april 2009

Påsk

Jaha nu var Påsken snart över.. Åkte på båtarna igår pappa och mamma bjöd på påskbord det var jätte gott och mysigt..Tack nälla för en trevlig dag...
På kvällen tog syster yster ut maken på en riktig disco runda med 5 singel tjejer.. han var i himla riket.. Tyvärr var det lite bittra singel tjejer och han fick höra allt vad karlar heter.. *S* men trevligt hade dom nog och han hade ont i benet inatt då han bokat dansgolvet i 3 timmar herre jösses han trodde nog han var den nya Travolta... Han var lagom nykter när han kom hem..hehehe
får se hur han mår när han vaknar från sin skönhets sömn... jag mår bra allafall... *S*

Kl 3.45 inatt ringde telefonen det var syster yster... pigg som jag var och naturligtvis sover inte människor vid den tiden...hmmmm... jag hörde en röst som Hickade och bad om skjuts hem till sin lägenhet.. maken grymtade bak runden och det var bara att klä på sig... snäll som man är... dom berätta att konduktören blivit nedslagen och låg medvetslös på perrongen och polis kom... Va fan e det för samhälle vi lever i.. sen att konduktören sen var en kvinna gör icke saken bättre.. så sjukt...syrran kom välbehållen hem och jag tacka min goda stjärna att jag makade mig upp för att hämta dom.. för man vet fan ta me icke vad som kan hända i dagens Sverige mitt i natten...så sjukt... Nu sover dom gott i sina sängar båda två.. välbehållna..


Själv var jag på Murpys i fredags med Vicky.. Vi hade väl lagom skoj.. och ingen karaoke igen.. vi satt där och kolla på folk.. och vissa e ju helt kompletta idioter ingen som helst respekt för någonting och vissa blir aldrig vuxna och har ett liv förutom flaskan... Äckligt..vi undrade verkligen vad vi gjorde där.. men som tur hade jag ju vicky och det var jätte trevligt.. vi avsluta kvällen tidigt....skönt det.....och nu kommer jag inte besöka det stället på länge har gett det många chanser tycker jag...bara alkisar där.. och ett och annat ufo...


Saknade klart brorsan och hans familj denna påsken men dom firade på annathåll men glad påsk brollis.. kram.. Min dotter har jag varken hört ifrån eller nått då hon är i småland och tydligen finns där inga telefoner där... varför bry sig är hennes motto skit i andra och sköt dig själv.trött blir jag....Trött på dessa Egoistiska tonårs fasoner. men glad påsk på henne med ....
Ikväll blir det svärmor och svärfar... trevligt... ha en glad påsk kram alla....



Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)