Anpassad sökning

söndag 24 maj 2009

Gott&Blandat


Vaknade i morse med en liten blandad förtjusning... mycket som har hänt sista tiden många roliga och några tråkiga saker... Men det är väl det som är meningen med detta liv och öde..upp och nergångar... En sak lär jag mig just nu att ta vara på dom få stunderna och vara rädd om sina nära och kära..för tiden kan bli väldigt kort märker jag med vänner som går bort allt för tidigt i dessa sjukdomar och olyckor.. Dom e många nu på väldigt kort tid..  och jag vill inte mera nu..nästa vecka är det begravning för två unga killar som båda gått bort i 40 års ålder.. är det så det ska vara?? tänker på deras nära och kära.. och tänker på att ta vara på varje dag..

Var på 40 års kalas för LENA det var jätte trevligt massa go mat och trevliga människor.. och tänk vad som hände.. Hugo kom cyklande utan stödhjul vi visste inte ens han kunde cykla han kämpade så och jag har nog aldrig sett honom så lycklig.. min lilla stora pojke ..

Nu ska jag snart till Åland och Sala med syrran och bara vara jag.. komma lite hemifrån ska bli så skönt.. bara vara jag och släppa jobb och ansvar för några dagar..
Har oxå bestämt mig för att skärpa mig angående vissa vänner... Måste ta mig i kragen och träffa dom och höra av mig.. Har några dåliga samveten att ta tag i.... och ingen mår bra av dåligt samvete

Altanen ska snart börja byggas.. vill verkligen ha den på plats nu.. helst på en gång.. *S*
själv ska jag börja måla fönster... skrapa och kitta om dem och måla... vår semester börjar vecka 29 men jag tar en tjuv vecka 25 och då ska jag förbereda midsommar här med en massa trevliga människor... 

Och syster fyller ju med år.. BUS ska det bli hehehe.. och vi ska ha riktigt roligt hoppas jag....
  nu ska jag utfodra mina nära och kära.. ge dom en puss och tala om hur mycket jag älskar dom för det kan man inte göra för ofta....
puss & kram


1 kommentar:

månstråle sa...

Hej Anneli !!intressant det du skriver...monica sa en spoky grej och det var att två av hennes kusiner har gått bort...men att det brukar vara tre som följer varann ! hon sa till mig fundersamt vem den tredje kunde vara??? ja tänkte tyst för mig själv.(det var ju min vän)eller snarare kände på mig..det var ju hon som gick bort...ja man skall ta till vara de stunder man har oavsett i vilken situation man är i ,följa sin känsla helt enkelt...

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)