Anpassad sökning

tisdag 19 maj 2009

Har tid eller nä!!! tar mig tid.....



MED VÄNNER......  har jag just nu väldigt roligt.. Hittar på allt möjligt med barnen och utan barnen... Jag är lyckligt lottad som har så många vänner... under åren som gått har man fått många vänner.. Många finns kvar och några försvinner.. Någon för att man själv väljer det och någon fast man absolut inte vill förlora dom... Man har vänners vänner man har arbetskollegor....och andra man bara pratar med ibland...man har nära vänner och det är dom nära vännerna som brukar finnas kvar..Mina nära vänner är många och ligger mig väldigt varmt om hjärtat.. jag har både killar och tjejer som nära vänner och alla betyder dom väldigt mycket för mig...så mina vänner fast jag har dåligt tid att hinna med er alla och dålig på att höra av mig så finns ni här!! i mina tankar ofta...

Har förlorat en del vänner tragiskt nu på sista tiden i olika sjukdommar... jag tänker på dom ofta och på deras familjer...



Mycket ska hända.....
  • Ella 19 år idag....
  • Lena 40 på fredag....
  • Sala tripp till Ilse jag och syss med ålandsfärja och allt det medför.
  • avtackning av kollega på jobb
  • kollegor fest med lena
  • backen med thomas jobb
  • midsommar hemma här
  • semester med familjen
  • Ut med arbetskollegorna Carro och Camilla
  • Torpardagar
  • syster yster 40 år 2/7
  • Astrid Lindgrens värld med familjen
  • Bygga Altan
  • HBG festivalen
  • Madonna i köpenhamn
  • Rhodos i september
  • tyskland med familjen och far och mor weekend
  • Laydies Night
  • och massa mer där till... födelsedagar ,mm

MASSA ATT HITTA PÅ RESTEN AV  ÅR 2009
OCH SKA FÖRSÖKA HINNAMED BLOGGEN HÄR OXÅ!!
KRAM

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)