Anpassad sökning

onsdag 10 december 2008

Sanning




SANNINGEN ÄR ATT!!!!

  • Jag vet att riktiga vänner är svåra att få men lätta att förlora.
  • Jag vet att lika väl som det finns curlingföräldrar så finns många curlinglärare.
  • Jag vet att livet lever man bara en gång och måste vårdas.
  • Jag vet att av ett förlåt kan man bli förlåten.
  • Jag vet att mamma blir man inte för man föder ett barn man blir det av kärlek och för att man förtjänar det.
  • Jag vet att livet kan ibland vara svårt men att man aldrig ska ge upp.
  • Jag vet att ärlighet inte alltid är det bästa valet.
  • Jag vet att man kan älska många och det får plats många i ens hjärta.
  • Jag vet att alla är vi människor och kan begå misstag.
  • Jag vet att i kärlek finns både upp och nergångar.
  • Jag vet att ingen är felfri.
  • Jag vet att ensam är man inte alltid stark.
  • Jag vet att av erfarenheter goda som dåliga ger lärdom.
  • Jag vet att lögner är dåligt men att vita lögner ibland behövs.
  • Jag vet att i livet kan det ibland finnas mirakel.
  • Jag vet att dålig karaktär är mitt sämsta.
  • Jag vet hur det är att vara fattig.
  • Jag vet hur det är att vara arbetslös
  • Jag vet hur det är att vara singel,, och olyckligt kär.
  • Jag vet hur det är att vara separerad.
  • Jag vet hur det är att vara gift och lycklig.
  • Jag vet hur det är att inte kunna få barn.
  • Jag vet hur det är att kunna föda barn.
  • Jag vet hur det är att vara annorlunda
  • Jag vet hur det är att vara Svensson
  • Jag vet hur det är att vara beroende.
  • Jag vet hur det är att ha små barn och stora barn.
  • Jag vet en hel del och mer där till.......................................

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)