Anpassad sökning

onsdag 3 december 2008

Snö!.....vackert

Veckans tankar......
* Har jag blivit kärring nu.... Hamnar i disktioner om det mesta.....Men tycker så mycket om det mesta..... och måste bara få vissa människor att förstå Frustrerande till max!!!
* Hur får jag julen att inte vara stressande så man desperat längtar tills man få lugna sina nerver på helgen med ett glas vin.
* Min minsta son Hugo fyller 3 snart Ludwig blir 5 Anton börjar högstadiet , Dan gymnasiet...Taimi Myndig....VAR TAR ÅREN VÄGEN!!!! hinner inte med........
* Tänker på alla mina vänner ... Har så många goa underbara vänner här i mitt liv.. är livrädd att någon ska känna att jag glömt dem. Hur får man tiden att räcka till... Och alla nya vänner hur får man in dom i ett redan full späckat liv.... Jag saknar och tänker på alla från norr till söder i avlånga sverige och tack för ni finns .....Kram....

Vist är väl vårat sverige vacker med alla olika årtids skiftningar så otroligt fint.

Bara titta på de vackra fina bilderna. Jag kan höra kanstret under skona och kan känna luften den kalla och kylan på nästippen som inte går att täcka av halsduken. Att fira jul i sälen ska bli jätte mysigt. Hoppas äntligen på en hel vit jul........

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet ! de ska bli väldigt mysigt! LÄNGTAR!

Anonym sa...

mmmm, de va ja daniella som skrev iallafall

. sa...

Kärring är du inte mamma & sälen kommer bli så mysigt!

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)