Anpassad sökning

tisdag 16 december 2008

Skalv

Min son Ludwig for som ett yr väder i min säng i morse jag blev lätt irriterad och fråga vad han höll på med.. då svarar han.. jag skulle bara krama dig mamma...mm mitt lilla hjärta det e kärlek det....


Vakna i morse av att sängen skakade trodde det var en lastbil som många andra.. skalv i Sverige ?? ja varför inte det händer ju på många ställen men visst e det obehagligt...sonen e sjuk idag med men det har lugnat sig en hel del tycker mest att just nu har han myror i brallan och är en rastlös själ som bara vill få tiden att gå till julafton.. känner mig själv lite smått illamående.. kan vara stress eller alla 10 koppar kaffe jag druckit nu på förmiddagen...Har skrivit lite i facebook och lagt ut lite bilder..men skulle egentligen tagit tag i resten av packningen och städat suck!!!

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)