Anpassad sökning

fredag 30 januari 2009

Fredag


Jaha då var det fredag och nu har Tanten blivit med progressiva(Hur attans stavas det då) glasögon allafall så nu e man inte bara fyllda tant nu e man det med...

Kvällen då!!! ska på 80-tals på sundspärlan så nu e allt med Harrys och cantina ute.. Nu ska vi till pärlan.. Jaha sitter nu här med en Jäger redbull... Favvis.. Maken spelar Gitarr hero nere i vardagsrummet.. Hur kul nu det är då... Gubb faktor...spela efter lite färger så som man gjorde då man va liten på sån cylofon.. ding dong! Barnledig... oj oj hela natten... får väl se om jag e tant eller sexgudinna då vi kommer hem lagom rund om fötterna i natt.. och om maken e vaken eller naken hehehehe!!!! Väntar på lite flera folk som ska dyka upp.. Har förberett massa gott,, men så länge sitter jag här så min tråkiga man får spela sitt gitarr hero där nere i fred utan mig som suckar brevid.. skål alla vänner och... skål alla qvinnor så som jag blivit tant och har tönt faktor på sina män...Fast ifo.. Våran nya kollega Carro som e 19 år trodde inte jag var en dag över 28 och inte hade några barn hahahahha Gullhöna e hon!!!.... Puss och kram



Efter en dag i Danmark med mor och far och två huliganer Hugo och Ludwig kom frugan hem med detta och maken var överlycklig och stora pussen blev det och I love you och hela köret tänk vad lite som behövs för att till fredställa den mannen... hahaha

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)