Anpassad sökning

söndag 4 januari 2009

Nytt år och nya händelser!!!




Älskar jul...Älskar granar även om vissa fuskar och har fusk granar *skrattar* älskar tomtar.. lampor mysiga sken.. Älskar vitt vin.. älskar att dansa till bra musik.. älskar att finnas.... älskar att ha någon/ några att dela denna tiden med....

Jag ser fram mot det nya året med både oro och massa nyfikenhet. Det känns som det nya året hittills haft en bra start.. Nya året firades in av familjen hemma hos brorsan... oj laga mat kan han verkligen jätte gott.. Tack..proppmätt och på min så slinka kropp säkert 2 kg till men men allt klär en skönhet eller vad säger man.. Jaha löften då!! Banta!! nope..sluta röka... hmmm kanske... har alla fall slutat bita söner mina naglar som besatt så fort stressen tar över min kropp och mitt sunda förnuft. Duktig.. japp tycker jag allt... Motionera mera..JAAAA med våran lilla Nicki i familjen måste man ju gå ut och röra sig... underbart..Aha. mera då.. bli en bättre människa..nä e så trött på att vara det så mitt nya löfte ska i år vara ... Ta inte allt utan säga ifrån och vara JAG!! Ja så får det bli.. Nya året kommer bland annat innerhålla.. två 40 års kalas vad jag vet... Taimi 18 år..förhoppningsvis kanske ett bröllop *ler*..Ett nyfött barn en liten kille vid namn J som min kära kollega Anna väntar på... Pappa lilla fyller 65... Anton byta skola... Dan börja gymnasiet..En mysig weeken eller???. Oj det e massa som ska hända.. Jag hoppas på ett bra år och hoppas alla jag känner får ett bra år med... Puss och kram och godnatt!!

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)