Anpassad sökning

fredag 16 januari 2009

HELG



Jaha ännu en vecka som gått... Mysigt på jobb att ha alla goa ungar tillbaka jag tror jag e tok kär i dom allihopa. Så otroligt goa och charmiga är dom allihop. Arbetskamraten Anna fick sin ur söta son Jack igår.. Jag grät.. Äntligen kom han den lilla efterlängtade ungen så otroligt söt och en stor krabat och stolt över Anna som klarade det galant..

Helgen då.. ja det blir Lugnt med familjen.. Syrran kommer på middag med sina barn och äter och vi ska korka upp en flaska gott vin och fira Annas bebis *ler* och boka en Ålandskryssning ni i maj med bara oss tjejer. Åker tåget till Ilse och sen blir det Åland natten lång.. sist sov jag bara några timmar.. Blir aldrig för gammal för det *S*S*...

Så nu blir det diet ett tag som kan kan gå ner ett par kilo C:a 2 för jag kan ju inte vara mager när jag åker.. bara så där lagomt charmigt fluffig ... Ha nu en mysig helg.. nu ska jag och lillprinsen Hugo leka med lera.. Kram och puss...

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)