Anpassad sökning

fredag 7 november 2008

MUMMA!!!


Kan tycka livet går lite väl fort.... var nyss 25 levde livets glada dag.... oki jag lever fortfarande livets glada dagar men jag är 40+ nu. Jag har iof upplevt en jäkla massa i livet... Men känner inte riktigt att jag är villig att lämna det där stadiet som när nån säger..men hurru du e ju bara unga jäntan ju!! Ordet tant vill jag inte veta av bara !! så är det bara !! Tycker jag har massa att uppleva- Tex .... hmmm....att bli kändis och va rik...
Jag har fött barn, piercat mig och gjort två tatueringar allt detta i en ålder av 38.. kan iof verka liiiite sent men det kan ju bara betyda att jag är minst 10 år efter i min utveckling alltså 31 låter bra!! ja det märks verkligen för att ha roligt här i livet kommer jag aldrig bli för gammal för... och använder flitigt anti rynking krämen från oriflame (tack fia) så rynkorna har dock inte försvunnit... Men de har inte heller blivit fler... använder D kupa i bh så jag kan rulla ihop elefantöronen till tuttar och forma till dom i kupan så dom blir runda och fina. Plockar skägg växten och använder 3 lager puder nu för tiden för att dölja den rödflammiga hyn och de mörka skuggorna under ögonen....Helt otroligt va makeup kan trolla.... Lösnaglar och maxitrosor som drar in volangkjolarna lite.... men annars e jag helt naturlig och tänk... Jag blir uppvaktad hela tiden... Mötte en kille på båten för ett tag sedan han va väl så där 18-20 rätt packad men det hör ju inte hit... Han stanna till när han såg mig...log och sa med ett ungt sexigt heeeeeeej... jag blev så stolt och skulle just le mitt socker söta leende tillbaka lite fnittrade.. så kom hans två drumlar till kompisar bakom honom och sa... Kom fan!!! hon e ju bara en gammal kärring.... Vad!!!! JAG!!!! Gammal kärring... är det så???..... 41 och gammal kärring....

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)