Anpassad sökning

lördag 22 november 2008

GODMORGON VÄRLDEN

Jaha en ny morgon en härlig vit vinter morgon med snö (underbart) Allt det vita på träden. Man får som en kick och all höst trötthet är som bortblåst sitter och tänker på min barndoms vintrar alla lekar med att bygga snökojor ,snö hästar....åka skidor längdskidor som man fick plåga sig med något man uppskattar otroligt idag att man fått uppleva... Kommer mina barn få uppleva sådana vintrar??? I år ska vi till sälen och förhoppningsvis får mina barn en underbart VIT JUL ...
HÄRNÖSAND
Härnösand där man upplevt sin barndom och glada tonnår oj vilka minnen första kyssen första fylla Hihi många tokiga minnen och otroligt många härliga människor... besöker Härnösand ofta men sällan vinter tid.... För mig är Härnösand min hemstad bodde där till jag var 18 år och flytta dit som 2 åring. Till Härnösand åker jag när jag ska hem.......

KIRUNA
Kiruna kyrka vintertid helt underbart vackert... Där har vi i generationer både haft dop bröllop och begravningar... min kära mormor är begravd i kiruna saknar henne så........



Kiruna midnatt underbart här e man född döpt och gift... Kiruna otroligt vacker och är värt besök om man ej varit där..........




Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)