Anpassad sökning

tisdag 25 november 2008

TRÖTT


Känner en trötthet i kroppen som inte är av dess like... suck.. skulle kunna dyka ner i sängen och bara sova i 14 dagar.. Undrar är det jul stressen som psykiskt kastar sig över mig eller är det barnens tjatter om allt . Eller är det lärarnas krav på allt som ska hinnas med innan juluppehåll alla utvecklingssamtal som förmanar oss föräldrar att vi nu måste ta tag i skolarbetet något som man ständigt få höra och åter igen har man 10 tons tyngre börda och tankarna om dålig förälder maner i huvudet för att man inte läser högt varje kväll för barnen eller för att man inte delar upp veckans läxa på alla veckodagar istället för att ta det på en. För livet är ju bara skola enligt dagens lärare. JAG HAR 5 BARN HALLÅ!!! Familjen sjöstedt har ett liv oxå tex något som kallas arbete oftas mellan 7-17 för att man ska kunna överleva ekonomiskt. Och stress är det på jobb.... Hallå dessa 5 barn Barnen har fritids intressen ... ja och tänk det tar oxå tid...Sen ska man handla och Gå på dessa utvecklings samtal föräldrar möten och andra möten ...Man ska någon gång oxå hinna besöka sina egna föräldrar( för deras tjat e ju inte nådigt). Sen ska bilen hållas i trim sen ska huset städas ( varje dag)!!och glöm inte tvätten till 7 personer--- Mat ska lagas och sen e det tandläkare och div andra besök--- Ja jag vet alla har vi det likadant men jag undrar NÄR HAR VI FÖRÄLDRAR NÅGON TID??? Jag e så trött... men imorgon är en annan dag hoppas jag e piggare då.......God natt ZZZZzzzzzzz

1 kommentar:

motti30 sa...

helllo vännen vet på ett ungefär hur du känner dig jag har bara 3 barn och e helt slut efter alla krav man har på sig som förälder och du har 5 barn och det kan jag inte föreställa mig hur det e blir trött bara att tänka tanken .
kramizzar sara du vet vem hihih
OBS: älskar att läsa din blogg och vad snygg jag e på bilden ha ha ha

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)