Anpassad sökning

torsdag 20 november 2008

SÅ DUMT!!!


Detta var i sköna alcudia attans va skoj vi hade Jag och min väninna Ilse. Massa fest och goa sköna varma dagar.




Igår var en så otroligt konstig dag. Allt som jag planerat rasade av är jag är så slarvig och aldrig skriver in saker i almanackan Hade dubbelbokat en himla massa. Bara att sätta igång och boka om och av boka SUCK!!! jag som ville göra allt. Konsert med arbetskamraterna fick jag av boka....GRÅTER!!! Det blev Julfest med Thomas jobb istället... Men den 5 dec valdes arbetskamraterna och Thomas andra julfest på Walmans få syster yster vara bordsdam till Thomas..LER!! Så många saker jag missar,, Jag vill göra allt. på jobbet hände oxå massa oturs saker... Ja ja... Idag har allt gått sin gilla gång.. Ludwig blev kär i en flicka i kassan på city gross och som 4 åring tyckte jag han skötte flörtandet som en riktig gentleman. Mammas guldklimp.


Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)