Anpassad sökning

måndag 16 mars 2009

Är man Egoistisk eller?

Ja jag tycker det e skönt när ungarna somnat och maken ligger på soffan och sover och man får vara själv en stund och jag tycker det är skönt att bara va med mina egna egoistiska tankar och känslor. Jag har en som jag känner som tycker att jag är så känslig och att det är bättre att tiga än och säga vad man känner och tycker. Det tycker inte jag.

Jag har funderat många gånger på människor som har druckit alkohol pratar dom sanning när dom dricker eller när dom är nykter???? Vissa blir ju väldigt känslosamma då dom dricker och kan vara väldigt känslokalla då dom är nyktra. Vilket är det rätta jaget. Behöver vissa människor sprit för att kunna släppa lös sina känslor eller gör spriten så att man bara spelar teater. För vissa människor som jag känner som är väldigt hårda och tuffa nykter blir verkligen väldigt känslofyllda då dom är fulla. Men vilket ska man tro på????? Vilket är dom.... Känner man verkligen sånna människor och kommer man någonsin lära och känna dom och veta då dom ljuger. Själv tror jag alltid att jag är känslosam nykter eller onykter sen att man vågar mera med alkohol i kroppen är sin sak...

Jag behöver inte alkohol i kroppen för att våga känna..våga tycka om eller våga älska eller våga säga det.... jag bara är sådan och det kommer jag alltid att vara....så är det bara...

I helgen hade vi slager kväll hos familjen Zimmergren som vi rocka loss så jäkla skoj . Kvällen var fylld med både skratt och tårar.. Jag bara älskar han i Heat som sjunger vilket otroligt charmig kille Jag vet han bara är 21 men jag är helt övertygad om att han älskar äldre erfarna qvinnor med charmigt fluffig kropp och med mig i hans liv skulle han aldrig få tråkigt hahaha...och jag ser ju faktiskt inte en dag äldre ut än 22 har mina kolleger sagt (utan mutor)*S* Jag måste bara se till att han träffar mig först.. Så kommer han till Hbg.. så bara GRRRRRRR....kvällen var rolig tack underbara vänner har sällan skrattat så och på söndagen kolla jag på filmen med Will Smith och böla som en gris... får fortfarande en klump i halsen när jag tänker på den.. Jag som sååååå sällan gråter fast man ibland behöver det..

Nu ska jag kika på tv Puss och kram

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)