Anpassad sökning

fredag 13 mars 2009

GRÄS ÄNKA!!!!


Jaha då var man gräs Änka ikväll då och har lite tid över till datorn . Jag har fått klagåmål för dålig att skriva här. Men nu e det dax. jag och Hugo e dom enda hemma och han har just nu slocknat efter mys i soffan. Ja!! Dagarna har gått Taimi har fyllt 18 och jag har fyllt år med så kalas har det varit var på oasen och åt massa gott med Linda och Hanna sedan blev det bio och vi såg MÄN SOM HATAR QVINNOR.... Den var jätte bra och fick mig att inse..att det finns odjur fy!!! skit bra var den tycker jag....



Har tagit steget och gått till doktorn... Har tagit massa prover men fick inte svar på alla men om 14 dagar får jag reda på om jag e frisk. Hade alla fall inte något annat än inre stress just nu.. Hmmm jag stressad tror knappt det.. Jag e lugn även i stressade situationer. Men då sa doktor Hanne att min stress sitter där inne så hur ska jag nu hantera min inre stress som jag inte ens vet att jag har.. Jo Kasta ut mina båda tonnåringar.. sluta jobba och åka på spa.. skita i mina små och deras dagis och aldrig städa och handla... säga åt Thomas att jag sticker till en öde ö... Vinna 1 miljon så jag inte har några ekonomiska problem...lobotomera hjärnan så jag inte känner empati för mina vänner...sälja huset inte renovera.skita i barnens skolor ,läxor ,samtal...strunta i barnens alla aktiviteter.Eller hur!! allt detta är ju mitt liv och visst stressande men absoluta måsten här i livet...sluta stressa får jag göra då jag blir gammal..... så stress får jag leva med...

Min Vilsna lilla Älskling som varken vet om han ska vara stor eller liten...vi ska boka resa med honom och åka kanske till cypern bara vi tre och kanske Pecka... vi behöver alla lite avstressande kvalitets tid tillsammans...bara att va tillsammans.... Puss och kram.. lovar att jag ska bli bättre på att skriva....



Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)