Anpassad sökning

måndag 2 mars 2009

Tisdag morgon

Är idag hemma med sonen efter att ha hostat och varit allmänt hängig i flera veckor stackarn. Idag ska vi till doktorn och kolla upp honom noga hoppas jag för man vet aldrig med åstorps vårdcentral dom e allmänt dåliga tycker jag allt.
Jag har själv känt mig lite små hängig och allmänt trött skulle verkligen behöva en vecka utomlands både jag och Thomas och barnen få lite energi men vet inte alls hur jag ska få tiden att räcka till till det.. men ska kolla upp det och kanske om jag har tur hittar vi kanske en vecka i september eller nått....

Helgen i Malmö var jätte mysig med mor och far... god mat och dryck.. På lilla torg hade dom satt upp ett stort tält med stor bilds TV och sände melodifestivalen och sålde lite gott att dricka.. jätte mysigt.. Mor och far var nöjda med helgen och julklappen var fulländad...



Ska bara säga att livet blir inte alltid som man tänkt sig men att man får vara lycklig för hur det blivit. Och glädjas åt dom små stunderna.


En ängel kom in i mitt liv av den ängeln lärde jag mig livets mening och att ta vara på stunden och inte stressa iväg. Stanna upp och tänk efter en stund. Inte rusa genom livet. Genomför det man önskar. livet är kort och man ska förverkliga drömmar. Inte må dåligt lyckan finns där bakom dörren. Inte se bakåt på dåliga minnen eller stanna kvar i det förgångna Vakna nu!! lev ditt liv idag ,imorgon..... lev dit liv varje stund...


Ensam är stark men tillsammans är vi starkare..................




Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)