Anpassad sökning

onsdag 4 mars 2009

Livet....


I dag är det första dagen på resten av mitt liv.. Har gått här under dagarna och funderat vad jag vill tycker och verkligen känner..
Jag har förlorat en människa som står mig nära och det känns faktiskt bra .Har ni hört så galet... men jag känner verkligen så..Jag bestämde mig för att nu vaar det dax.. Jag har hört att människor som ger en negativ energi ska man sortera bort från sitt liv. Det var min syster som sa det till mig och jag håller med henne. Så det har jag gjort. Att den personen inte kan acceptera mig som jag är och uppskatta det så varför ska jag lägga min energi på sånna människor när det finns så många människor som ser vem jag är och acceptera det. Nej tack det är slut med sånt nu inga mera sånna människor i mitt liv. Jag har så många vänner i min närhet och en vän är inte något man bara är....
Älskar mitt arbete jätte mycket och alla mina goa arbetskamrater jag trivs och vill inte just nu jobba med något annat...
Har bestämt att jag ska börja spara till en resa med familjen få se var den bär iväg. Men vi behöver verkligen komma iväg..
På fredag fyller dottern 18 HURRA!!! :-)
På fredag blir det Oasen och Bio med henne och bästa väninnan och hennes dotter..MYYYYYS!!!!
Det blir stort kallas på lördagen pust!! men det klarar jag massa folk ...
Nu ska jag sova natti.. P:S sonen var frisk så skönt doktorn tog alla prover hon kunde hitta så nu är min oro över honom över och han fick OK stämpeln i rumpan
PUSS & KRAM

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)