Anpassad sökning

lördag 14 februari 2009

ALLA HJÄRTANS DAG

EN RIKTIG MYSIG ALLA HJÄRTANS DAG ALLA UNDERBARA VÄNNER KRAM
I kväll kommer vännerna och syrran hit och vi ska inta soffläge med barnen och kika på melodifestivalen. Det ska bli jätte skoj, Just nu är maken på ishockymatch med sönerna vi får väl se hur det går.. Igår var jag och en kollega hos våran Anna och jack för att äta godmat och mysa med bebisen.. Oj han var helt underbar.. En jätte mysig kväll va det och massa prat och skvaller. Kan det vara bättre.. Ha nu en bra dag alla för det ska jag .. städa ska jag börja med.. hehehe...kram och puss



Sänder här en liten ros till en väldigt speciell vän som betyder väldigt mycket för mig och finns i mina tankar hela tiden.. kramar

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)