Anpassad sökning

onsdag 11 februari 2009

o!!j över 1000 BESÖKARE

1967 gifte dom sig och tärnor är mina två kusiner....
Vill bara Visa en sån fin bild på mamma och pappa den var så fin...................




DET VAR EN MASSA ATT KOLLA MIN BLOGG.över 1000 st. VA SKOJ..Tack!!


Det har varit en låååång vecka både på jobbet och hemma... I söndags startade jag min träning... OJ vad jag e duktig... Jag och 12 andra tanter körde en fläsktwist på vatten gympan i klippan .. det ska bli min sysselsättning på söndagarna.. Oj så roligt det var och tro det eller ej .. Jag har träningsvärk både här och där... muskler jag inte visste fanns.. Nu ska jag bara hitta på en träning till.. Det ska ju inte vara för ansträngande jag får ju inte se ut som ett magert benrangel.. Jag ska nog börja på friskis svettis senior eller nått vi får se...


Efter Melodifestivalen tror folk att jag blivit tokig.. jag gillade caroline af Ugglas.. Viskar... den va ju så bra!!!.. fast flera var bra tycker jag allt.. Emilia tex..Hmmm Jag börjar nog bli gammal,,.. på lördag e det dax igen.. då kommer melodifestivalsgänget EXPERTERNA .. Hmmm då får man nog allt passa sin tung... He He...


Nu ska denna kroppen sova och vila upp sig för nästa pass..

Vill passa på att skänka en tanke till alla i min närhet som just nu har det jobbigt med både det ena och andra.. Jag tänker på er och kramar om...







Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)