Anpassad sökning

torsdag 12 februari 2009



~ му ѕє¢яєт ∂ιαяу ~


JAG ÄR EN VÄN!

Det är jobbigt att se och höra allt ibland!

Saker man inte vill ta till sig men måste. Varför måste vissa människor i ens närhet måsta utstå lidande mer än andra? Jag kan ibland med facit i handen tycka att mycket är så orättvist.

Varför vissa blir sjuka eller förlora någon det är ju det som kan hända här i livet vi lever. Att vi ibland blir lämnade och kärleken kan gåi kras. Att ens ekonomi rasar och något jobbigt inträffar på sitt arbete det är oxå jobbiga saker vi måste genomlida. Men varför ska vissa människor drabbas mer än andra? Är det ödet??


Jag har flera vänner i min närhet som är sjuka på olika sätt och har fått jobbiga besked och en lång väg att vandra.. Jag har flera vänner som blivit lämnade och kärleken har gått i kras...

Jag har många människor i min närhet som förlorat någon...

Jag har just nu många som behöver en hjälpande hand.. en kram eller att bara finnas där och lyssna.. Jag finns här för dom.. men jag önskar så mycket att jag just nu skulle kunna känna lycka med dom istället...Kramar om...






Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)