Anpassad sökning

tisdag 3 februari 2009

Sjuka !!

Här är Ludwig bara 3 veckor.. Min lilla prins och jag har ni sett jag ser inte en dag äldre ut idag.. hahahha... attans.. jag får skylla på att jag har haft 5 slitsamma år *ler*

Jaaha då har man fått influensan då. Och igår ringde dagis och sa Ludwig hade kräkt så nu e jag och pojkarna hemma. Ska aldrig dessa sjukor ge med sig.. Jag har inte tid att vara sjuk.. ludwig stackaren var blek om nosen då han kom hem och somna på soffan stackarn... Men nu idag e han allt pigg och Hugo och han sitter här och mumsar i sig te och Macka och jordgubbs kräm... Ja se barn dom piggnar till på ett kick...

Hittade en sådan fin bild på Ludwig 3 månader och Anton 7 år oj det var ett tag sedan Ludwig fyller ju 5 år i Augusti och Anton 12 I september Åhh tiden bara går men gud vad dom e fina.. Mammas små godingar!!




1 kommentar:

. sa...

Jag blev din 1000de besökare ;D

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)