Anpassad sökning

onsdag 25 februari 2009

Bara vara jag



Jag är trött i min kropp, trött i min själ jag är trött på att vara mamma just nu är trött på alla måsten, Jag är bara så trött. Trött på att ungarna just nu stiger upp ur sängen igen när jag precis lagt dom och sagt godnatt jag springer upp för denna trappa 20 gånger på en kväll-

Har inget tålamod känns det som. Jag är trött på att bli utnyttjad och att känna att man inte räcker till.,,,,,,,,,Trött på städning , handling, skola och att stiga upp på morgonen så tidigt för att stressa iväg till dagis och sen jobbet. Trött på gnälliga otacksamma ungar som bara tänker på sig själva och allt DOM vill och ska. JAG BEHÖVER SEMESTER!!!! HELT ENSAM så skönt


I går va en underbart vacker dag kände energin sprudla i kroppen och samla massa nya krafter. Jag skulle behöva 10 mer sådana dagar...
Tänk och få åka iväg bara en vecka utan några som helst måsten och krav och bara vara jag... Eller bara en vecka med trevliga barn och folk som uppskattar allt man gör säger och är... eller bara ett ord.....Godnatt nu ska jag sova och vakna som en ny människa för jag ska drömma om den veckan.... puss och kram

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)