Anpassad sökning

fredag 20 februari 2009

KORKADE MÄNNISKOR

Är han inte bara så underbar.... titta och njut på denna härliga varelse hihi

Nu är det helg och veckan kommit till sitt slut . Ska se till att i helgen mysa med maken och barnen så mycket jag bara kan. Känns som jag inte träffat dom på hela veckan bara jobb jobb men mina goa barn där kan jag inte vara utan. Eller mina trevliga kollegor lika förvirrade som jag men det skrattar vi gott åt.


Massa snö är det och mysigt som bara den men ack va jag fryser får se till att man får nått värmande i kroppen snabbt som ögat.


Är så trött på korkade människor det är bara så jag tycker alla är värda 1 chans och kanske 2 men för helskotta inte 32. Ibland vet man inte hur man ska vara eller bete sig för att tillfredsställa deras korkade tankar och ur dumma sätt och att dessa korkade människor alltid tror att allt DOM gör och säger är det enda rätta. Det får mig att se rött. Är man inte mera rädd om sina i sin närhet eller klara av att öppna sin mun för att prata utan e så fega kan man för min del bara flyga och fara. och leka någon jäkla ALLAN BALLAN det e nått dom klara jäkligt bra.. blir så trött på dessa folk... sluta va så egotrippade och skaffa ett liv eller va rädd om det ni har!!!....


ha nu en underbar helg ni som inte är korkade... :-)

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)