Anpassad sökning

söndag 22 februari 2009

Söndag

SÖNDAG

Igår var det melodifestival igen och jag var helt trött och slö och när vi skulle iväg börja Ludwig klaga på ont i magen (jaha magsjuka eller) Thomas tog febern och den visade 38,9 kul ju.. Inget och göra..och fick avboka Sara med familj tyvärr.. vi börja kolla festivalen.. den var bra och den med Danny var jätte bra..Syrran hade redan innan tjatat på mig om utgång och jag kände inte att det var det jag ville..Hon skulle träffa en gammal kompis..

(Suckade) ta sig till stan sitta som tredje hjulet och snöstorm lät icke lockande fattig e man ju oxå. Efter mera tjat tycket både jag och Thomas synd om henne och jag besluta att följa med.. På med spackel kläder fixa håret då tog hårsprayet slut (suck!!!) måla naglarna kladd(suck) så börja vi traska jag och Thomas han följde mig en bit till stationen. Snöstorm Allt smink rann av( suck) Håret åt alla håll, blöta fötter och jag såg ut som en snögubbe (suck) pinkenödig.. Bara jag kom till tåget så löste sig det nog tänkte optimistiska jag...

När jag kom dit INGEN SYSTER.. ringde på mobilen.. då sluta alla mina knappar att fungera för både jag och mobilen var genom snöiga(suck) Så kom hon då glad i vågen snöig och dan men sprallig.. Mitt dåliga humör försvan.. Så på tåget.. avstängda toaletter.. jag gav nästan upp.. Konduktören på tåget tyckte synd om mig och låste upp toan.. FY!! vad äcklig den var.. men nöden hade ingen lag...tillbaka på plats..Annika garva åt allt elände och vi tog fram våran färdkost bestående av en liten flaska rom & cola, en liten flaska Ga-Jol en liten flaska Bacardi melon och sprite och lite baylis.. sicken blandning men allt slank ner... heheheh

Bra i hammarn anlände vi till Hbg.. Cantina blev det..oj vad vi hade skoj.. Dansa och var the dancing queen på dans golvet och träffa jätte roliga människor fick massa goa skratt under kvällen och var med om både det ena och andraska bara säga att efter igår glömmer inga vakter och poliser på cantina vem jag är iallafall.. blev helt tokig på en kille som gav en annan stackars kille en dansk skalle då han skulle be om ursäkt för han dansa på honom.. det blev kalabalik.. hatar sånt men det redde upp sig och den stackars killen som fick smällen var det otroligt synd om.. stackarn. och naturligtvis såg jag allt och måste klargöra hela händelsen för alla.. då vakterna skulle kasta ut fel kille.. Hallå.. där går gränsen. så sen fick jag berättat hela historien för alla så alla blev lugna och rätt kille åkte ut med svansen mellan bena typ 2 meter hög. sen blev det skoj igen och alla hade roligt...ja kvällen som börjades i katastrof blev helt lyckad och tåget hem hann vi med.. kvällen var en riktig 10 poängare och maken var nöjd då jag kom med tåget hahah

tack syrran!!! för en jävligt rolig kväll det behövde vi verkligen skrattar
Jag mår ju inte så bra idag.. men men smällar man får ta... snart dax för träning...

Inga kommentarer:

 
MySpace Backgrounds
MySpace Backgrounds
Gästbok
Gästboken kommer från Gästbok.nu)